Welcome to Cyfeezbeads World

By: cici oyun

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 17-Mar-2008 06:57 Email | Share | Bookmark
Pinky Roses (Highlight)

 
 
 
 
Tuan punya ni is my sis in law... dia kata nak timbul bunga ros tu tp tak nak nampak crowded... so cici buat as simple yg boleh...dan ni la hasil nya...





Quote:
za aznan - tryla.. pasti tak mengecewakan.. baju pun nampak lagi menyerlah.. tak payah terlalu byk manik asalkan menaikkan seri bunga pd baju pun dah cukup...

beauty - thanx kak sbb bg semangat.. akak pun go go go.. all the best kak..

Laney - thanx & i dah visit your page..very nice product..

Intan - sorry lmbt reply.. simpulan cinta sama mcm pintalan cuma kita kena pandai main color & jumlah manik yg nak kita gunakan.. itu je.. okay..

ibeads - thanx very much.. i pun selalu gak visit ur FP.. not bad.. keep up the good work!




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net